tisdag 11 november 2008

Tjänsteresor...

...sa jag att jag gärna tog del av när jag tog min anställning. Då var jag singel och min tanke var att "kul att se och uppleva andra länder och kulturer". Nu är jag inte längre singel och "andra länder och kulturer" har bytts ut till "andra flygplatser, företagskomplex och företagskulturer"...

Förra veckan var det Madrid en och en halv dag vilket var kul och intressant men hade varit roligare om jag hade fått uppleva någon dag extra. På söndag beger jag mig iväg tillbaka till Peru och Lima. Dock under en något kortare vistelse vilket jag uppskattar mycket eftersom jag vill uppleva hela december hemma i Sverige.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det spännande hur man kan ändra sig och det på ganska kort tid.

Det som är skönt är att du har någon att längta hem till♥. Det gör livet härligt!

Kramar!
Ewa

Camilla sa...

Hjälp! Ska du tillbaka igen :o( Vi vill ju ha dig här hemma...

Kramis!

Anonym sa...

Dess trevligare vara hemma sedan efter att du har varit borta ett tag. Man uppskattar alltid det man inte har. Kanske hinner du shoppa lite, både till dig själv och kanske också julklappar. Alltid spännande när du kommer hem. Två veckor går fort. Kram//Leena