onsdag 8 april 2009

Idag

Blev alldeles nyligen inspirerad av Emmama. Det här är min dag idag:

Humör: Glad och inspirerad. Förväntansfull inför påsken och semester.
Kläder: Mina riktigt sköna J.Lindeberg jeans (uppvikta, för det är ju sommar här!), rödvitrandig marininspirerad t-shirt. Mina underbara Stella McCartney-solglasögon som jag nu har haft i snart tre år.
Har: Haft sovmorgon, tagit en löprunda, ätit frukost i en timme, pratat med min fina sambo via fantastiska Skype, åkt till jobbet, fikat på Starbucks och utmanat en massa vänner i Parloppet.
Strax: Ringer taxi för att åka till hotellet.
Senare: Sitter på takterrassen och dricker en pisco sour och äter god middag med mina kära kollegor.
Hoppas: Att vårt projekt här går vägen...
Om en vecka: Är jag tillbaka i Lima efter att ha varit i Cusco och Macchu Pichu. Packar om resväskan för att fara vidare hem till kära Sverige!
Om en månad: Är det en vecka sen jag har varit på M&J's bröllop i Riddarhuset. Ska bli så fantastiskt och jag har köpt en underbar klänning som hänger och väntar på mig hemma.
Om ett år: Är vi nyss hemkomna från Malaysia...
Senaste sms: Från min vän C som meddelar att han tar med sig en date till min 30-årsfest. Han har tydligen lyckats få ihop det med köparen till hans gamla lägenhet :)

Inga kommentarer: