måndag 29 juni 2009

Åh, sköna helg!

En intensiv, mycket intensiv helg har precis passerat. Jag är inte alls utvilad men det får jag ta igen nästa helg. I fredags körde vi upp till Borlänge för att gå på Peace&Love festivalen tillsammans med några vänner. Underbara Winnerbäck och Lundell gjorde kvällen magisk.

Tidigt lördag morgon körde vi tillbaka till Stockholm för att jag skulle hinna vara med på en väns möhippa. Hon blev riktigt grundlurad, vilket gjorde att det hela blev extra lyckat.

Söndagen spenderades på Fredhälls klippor och i dess vatten. Ett par vänner följde med hem på en middag som alla engagerade sig i för att det skulle smaka bra och resultatet blev utsökt. Kvällen avrundades med ett löppass på 15 km. Så nej, jag är inte utvilad men jag är glad och riktigt nöjd.

Inga kommentarer: