måndag 21 december 2009

Just det!

Jag har ju alldeles glömt att berätta att jag har varit med och styckat ett rådjur som P sköt förra helgen. Kunde man inte tro om tjejen som hade en Sex and the City-fest! Nu i helgen sköt han ett till rådjur, detta är alltså mannen som inte har skjutit mer än en räv det här året. Det rådjuret ska jag få äran att stycka själv, under P's handledning förstås. Trodde inte att jag hade detta i mig men det hade jag tydligen?!

Förstår att ovan text kan tänkas låta lite morbid i vissa öron...

4 kommentarer:

Vanilla sa...

Usch, det skulle jag aldrig fixa...

P sa...

Vi får se på onsdag om du har det i dig! Det är inte så dramatiskt egentligen. Man delar upp köttet i mer hanterbara bitar bara. Kul i alla fall att du vill bli en del av min ekologiska livsstil! :)

Ina sa...

Vanilla: Nä, det trodde inte jag heller men det såg ut som köttet i köttdisken på ICA.

P: När började du med ekologisk livsstil? (KIllen som vägrar köpa ekologisk mjölk etc...).

Anonym sa...

Ekologisk livstil, det blir bara bättre och bättre. P kan läsa förra årets julklapp, kanske lite tips för mer än att äta bambi.God Jul//Leena