tisdag 23 mars 2010

Resor

Japp, rubriken är i plural för vi har inte mindre än TVÅ resor inplanerade inom det senaste halvåret. Första resan blir av i juni drekt efter bröllopet och går till Gardasjön i Italien. Vingårdar ska besökas, cykelturer och bad ska genomföras och en kväll på operan i Verona är ett önskemål. I sptember/oktober går färden till Kenya. Safari och ön Lamu står på agendan. Ett önskemål är även ballongsafari. Jag har ju en besatthet av Karen Blixen så ett besök på hennes farm är också inplanerat. Hur besatta är ni av historiska personer?

4 kommentarer:

Camilla sa...

Hallå!! Vad är det här med Gardasjön???!! En sån grej kan man väl inte bara missa att berätta!!!


USCH vad avis jag är... :o(

:o)

Kramis!

Ina sa...

Trodde jag redan hade berättat det, men tur att det finns forum som denna så att vi inte går miste om vad som händer i varandras liv ;) Kram!

Katarina sa...

Àááá, det láter superhärligt. Nu blev jag sugen pá att läsa Karen Blixen ocksá.
Avis är jag med :-)

Själv är jag besatt av Gustaf II Adolf, av ngn konstig anledning som jag aldrig har förstátt :-) :-)
Kram!!

Ina sa...

Katarina: Ja, läs Karen Blixen och se filmen om du inte har gjort det redan. Kul att dessa historiska personer fascinerar så mycket! Trevlig helg!