måndag 4 oktober 2010

Piece of cake?!

Jaha, så har jag då varit gravid mer än halva tiden och än så länge måste jag säga att det här var ju inte så jobbigt. Inte jobbigt alls faktiskt. Jag har förskonats från illamående, trötthet och diverse krämpor. Jag har fortsatt med min träning så några gravidkilon kan jag heller inte direkt tala om. Det enda som har ändrats är kulan till mage som jag har fått. Jag älskar min kula!

p.s det är efter ett sån't här inlägg jag borde jag rabbla "peppar, peppar..."

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Hej!

Hittade din länk när jag rensade bland mina favoriter och nyfikenheten tog över. Kul att läsa att du har hittat din dröm man och gift dig med honom och stort grattis till er väntade lilla tjej:) Skönt att du inte haft så jobbigt i graviditeten, men vänta till de sista veckorna, det är DÅ det säger pang viktmässigt:)Vår lilla kille som är 4 1/2 mån idag växte som attan då. Du har en underbar tid framför dig. Lycka till och njut!
Kram Cia

Ina sa...

Cia: Kul att du hittade hit och grattis till lillkillen! Det där med vikten är intressant, jag har nog aldrig känt mig så smal och fin som nu trots viktökning =)Känns som at jag är konstant hög!