onsdag 25 maj 2011

Worries

Jag har en liten tjej som sover väldigt bra. Det uppskattar jag verkligen eftersom det innebär att jag själv får sova. Men på senare tid har jag börjat oroa mig för det här, att hon kanske sover för mycket. Ta det senaste dygnet till exempel. Igår somnade hon runt halv tio på kvällen, vaknade imorse vid halv åtta, åt, sen somnade vi båda om fram till tio. Nu vid tolv somnade hon igen. Jag har sagt det till BVC men allt är normalt. Men jag vete katten, man har ju hört talas om att man ska vara uppmärksam på barn som sover mycket, att de kanske har lågt blodsocker. Jag får nog ta upp det här igen.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Här är det tvärtom. Nu sover han mycket bättre på nätterna, behöver amma ca 2-3 ggr per natt. På dagen sover han sina powernaps på 30-40 min.

Anonym sa...

Det var jag som kommentera :o)
/Minna

Ina sa...

Minna: Skönt! jag har hört mig för lite nu och hennes sömnvanor verkar normala, phu!