onsdag 9 november 2011

Planering

Jag har nu bara två månader kvar av min mammaledighet, sedan väntar två veckor i Thailand innan jag börjar jobba. Då tar maken över föräldraledigheten i sju månader framåt. Vilket fantastisk land vi bor i där vi kan vara lediga med våra barn och samtidigt få betalt. Det finns nog inget annat land i världen som har det lika bra. Jag är väldigt tacksam över detta. Tiden hemma med lilltjejen har gått väldigt fort. Vi har haft det roligt och mysigt och stundvis har jag känt en viss tristess men inte långa stunder.

I söndags var vi hemma hos vänner på planeringsmiddag inför Thailandsresan. Vi ska bo på Koh Chang i deras hus som ligger precis vid stranden. Innan vi åker tillbaka till Sverige ska vi stanna två nätter i Bangkok. Om jag längtar? You bet!

Inga kommentarer: