torsdag 19 juli 2007

Turister, turister, turister...

turister överallt på Stockholms gator! Tog en promenad ner till Dramaten idag för lunch med en vän och vart jag än gick krockade jag med folk som plötsligt stannade framför mig och skulle beskåda något intressant. De går långsamt också, strosar liksom, ser sig inte för, trampar mig på fötterna när de står stilla. Hur funkar det? Hur kan man råka trampa någon på fötterna när man väntar på grön gubbe? Tror de gjorde det med vilje! Så, nu har jag klagat färdigt trots att jag har lovat mig själv att aldrig skriva en endaste ordklagan på denna blogg. Kommer aldrig hända igen, lovar!

Imorgon seglar jag ifrån Stockholm och ska superturista på Gotland med allt vad det innebär!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktig trevlig turistresa till Gotland och en härlig seglats. Solen lär finnas på Gotland.

Anonym sa...

Solen finns på Gotland +alla Stockholmare som lämnat storstan för att på ett mindre ställe njuta av turis´m;).
Ön ät jättehärlig!

Kram kram och hoppas att du får en härlig segling och övistelse!