torsdag 1 mars 2012

Vad sägs om en Donkey?

Vi funderar på syskonvagn. Eller funderar och funderar. En syskonvagn kommer vi att behöva. Frågan är vilken? Kraven är att den ska vara smidig och flexibel. Med flexibel menar jag att barnen ska kunna sitta vända mot oss eller ifrån oss. Med smidig menar jag liten så att man kommer fram lätt när man är ute och rör på sig samt har plats för förvaring. Baserat på dessa krav har jag hittat the one and only, Bugaboo Donkey! Problemet är att den kostar en smärre förmögenhet och eftersom den är relativt ny på marknaden finns det inga begagnade exemplar ute för tillfället. Å andra sidan har vagnen förmodligen ett ganska så fördelaktigt andrahandsvärde. Mitt egopreggojag säger att det är en Donkey vi ska ha mitt mindre egopreggigajag säger att vi bör titta på andra alternativ.

Inga kommentarer: