torsdag 7 juni 2012

Ynkliga

Vi är lite sjuka och ynkliga i vårt hushåll just nu. Jag klarade mig fram till igår kväll då började det kännas i halsen. Men eftersom jag har ett möte kl 10 idag är jag på jobbet och sedan åker jag nog hemåt efter lunch och fortsätter ynka.

Gårdagen började i ett mindre kaos med en dotter som vaknade kl 5 men som tur var somande om till halv åtta. Sedan var det hon och jag hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. Den kaosartade morgonen slutade ganska bra när vi väl kom ut i det fina vädret. Vi gick till parken och fikade, jag fikade hon sov, sedan stötte vi på en kompis till mig, handlade jordgubbar och nationaldagsbakelser på Xoxo, lekte i lekparken och gick sedan hem för kurering.En ganska fin nationaldag i all enkelhet.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya-på-er-kramar från Camilla!!

Ina sa...

Åh tack! Känns redan bättre;)