söndag 27 maj 2007

Bodybalance

Träffade en vän för afterwork i fredags, urtrevligt. Mat, rosé, och mycket "vår livshistoria". Det blev en "dagen efter" men pallrade mig iväg med J för att upptäcka Waldermarsuddes skatter, det visade sig vara stängt...Men det gjorde liksom ingenting för vädret var kanon och sommaren var här. Istället blev det promenad på Djurgår'n och glass i stora lass.

Idag är min kropp tillbaka i normal balans och jag har lovat den att balansen inte ska rubbas än på ett tag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, promenad i solen med glass är ett måste så fort solen tittar fram!! Känns som att det är en av de få lugna saker man har kvar i livet då man bara kan vara o njuta av något gott. Blir ananrs så lätt att man skapar ett stort projekt av allt. Iaf för mig ;)

Jag har oxå snart balans i kroppen, beachen 2010 here i come!

Ina sa...

Abbe: då har du kommit längre än mig!

Litenkram sa...

det finns en låt om det där: Härligt härligt, men farligt farligt (iaf dagen efter;)
Men visst är det härligt när man kan bocka av Rosévins premiären, då är det sommar!