lördag 19 maj 2007

På rätt addres??

Gjorde DN's stadsdelstest, rekommenderat av Susanna, och blev Kungsholmen med motiveringen:

Kungsholmen
Du är trygg och säker på dig själv, men också lite tråkig och anonym. Nya trender är inget för dig, du vet vad du tycker om och byter inte stil som någon vindflöjel. Men visst, det händer ju inte så jättemycket nytt heller, det kanske inte skulle vara så dumt med en uppryckning?


Jag bor ju i Birkastan sedan flera år tillbaka och har nog tänkt om Kungsholmen som beskrivet ovan. Men tji fick jag, jag kanske bor alldeles fel? Eller räknas det som uppryckning att jag väljer att bo kvar i Birkastan? Undrar vad Birkastanmotiveringen är?

4 kommentarer:

Litenkram sa...

Gissa vem som också hamnade på kungsholmen? Spännande, det är rätt långt dig från där jag bor nu:)

Susanna sa...

Jag blev ju också Kungsholmen! Har nog inte hört någon som inte blivit det... Skumt!

Camilla sa...

Jag blev också Kungsholmen - du verkar ha rätt Susanna! :o)

Tove sa...

Alla vägar bär till Kungsholmen...