onsdag 15 oktober 2008

Nytt utseende

Jag har bytt utseende på bloggen men är inte riktigt nöjd med storleken på bilden samt att jag skulle vilja ha en annan färg på rubriken. Någon som vet hur man kan ändra detta?

Bilden är förresten tagen med min mobilkamera ute på Borgholm i somras. P och jag tog en tur ut till Öland på ett par timmar på vägen hem från Danmark. Med sightseeingkartan i högsta hugg pekade han ut alla sevärda platser. Det blev mest en snabb blick dit och en hit men nu har vi sett dem.

2 kommentarer:

Susanna sa...

Hej, jag vet inte hur man ändrar bildstorlek (om du inte har ett redigeringsprogram där du kan förminska bilden innan du laddar upp den förstås). Men för att ändra färg på bloggrubrik gör du såhär:
Gå in på "Anpassa" (finns högst upp till höger på din huvudsida när du är inloggad).
Klicka på "Teckensnitt och färger".
Scrolla ner till "Färg på bloggrubrik".

Voila! :)

Ina sa...

Tack Susanna! Nu är jag mycket nöjdare.