lördag 4 augusti 2007

Facebooknörd

Har under ett par veckors tid fått mail från diverse kompisar med inbjudan att gå med i något som heter facebook. Jag har inte riktigt haft vare sig ork eller lust att kolla upp detta nya fenomen så mailen har deletats. Fram tills helt nyligen, en kväll då inte mycket försigick hemma. Jag lovade mig själv att detta inte skulle bli något tidskrävande för min del. Sagt och gjort, nu sitter jag här och adderar vänner, bekräftar nya vänner, skriver meddelanden, kollar på bilder, svarar på frågor och skriver in var i världen jag har varit. Fick ett meddelande häromdagen, på min Facebook wall: "Ohoj, har du blivit en sån där facebooknörd?"

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Jag vet!!! Visst är det konstigt, började för typ 2v sen, och har redan hittat ngn karta men kan greja med, hittat bilder och foton och hunnit blivit Zombie, inte så tokigt:)

Ina sa...

Galet!